Gör det ändå

Tjabbatjenahallå!
Sitter och dricker näringsdryckerna och väntar på att min vän ska komma hit. Dagens plan för att slippa vara ensam är att umgås med henne, det kommer bli mys!
Sen börjar skolan inte förräns klockan tre och efter det ska jag bege mig in till stan för ett möte med min gamla behandlare från SCÄ. Känns som att denna dag kommer bli bra!
Så länge tänkte jag visa er en bild på en tavla som en tjej från heldygnsvården på Capio gjorde. Jag tycker texten passar så bra just nu. För trots att allt inom dig skriker nej när du går emot ätstörningen så finns det något litet inom dig som säger ja, som vill att du ska gå emot. Gör det ändå!


Kommentarer
deniiise :)

Fast det var ju inte riktigt det jag menade men tack ändå vännen :)

Kram på dig

2012-04-24 @ 15:07:39
URL: http://flikkand.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0