Hemma igen

Jaha, denna dag blev ju inte som man tänkt sig. Bara en lektion, gymnastik, som jag dessutom inte får vara med på. Så jag tog bussen hem efter en dryg timme. Köpte med min en pastasallad som fått agera lunch. Lite jobbigt när det inte blir som man tänkte sig, hade ju planerat att äta lunch i skolan men man får göra det bästa av det som blir. Är lite stolt över att jag faktiskt tog initiativet att köpa med mig mat med hem, hade jag aldrig klarat för bara några månader sen.
Nu ska jag mysa lite med katten framför tvn. Vid två blir det att bege sig till skolan igen för en sånglektion, kul!
PUSS OCH KRAM


Kommentarer
lina

vill bara säga att du är grym!

följer din blogg, är ungefär på samma steg du är nu!

har ingen blogg men du får gärna maila o så finns ja på fb!

kram

2012-04-26 @ 22:28:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0