Holahola

Idag har varit en ganska lugn dag. Utan varken något extra kämpande eller ångest faktiskt.
Efter lunch tog jag och mammi bilen in till stan (Jag körde!!) för att köpa födelsedagspresent till min lillebror. Vi stannade endast en timme. Väl hemma åt jag ett supergott mellanmål som bestod utav päron, keso och massa gojibär (lovelovelove), det kan jag varmt rekommendera! Samtidigt kollade jag på "En dag", den var helt okej.
Ikväll blir det bara mys här hemma, eller jag hoppas anorexin låter mig vara ifred så att jag kan njuta av att bara vara ledig.
Förresten jag är verkligen ovan med det här med bloggande så om det är något särskilt ni vill att jag ska skriva om så får ni gärna hojta till.
Ha en fin kväll! PUSS


Kommentarer
isa

hej söta tjej!

ååh vad glad jag blev av din kommentar, du anar inte. underbara människa!! jag blir så glad att jag kan inspirera, vill så gärna hjälpa alla.. men det går inte. Hoppas du kämpar på! stor kram<3

2012-04-09 @ 18:09:40
URL: http://cookiedough.blogaholic.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0