Klippa mig?

Tjabbatjena!
Efter en mycket kort dag i skolan sitter jag här igen framför datorn. Fick inte med mig någon för att köpa glass så dystert begav jag mig ensam hemåt. Men dagens eftermiddagsmellanmål blev rätt gott ändå. Grekisk yoghurt med valnötter och massa ringlad honung över, äääälskar honung!
Ikväll är jag själv med båda föräldrarna hemma till middag, båda syskonen har annat för sig. Så vi ska köpa sushi som jag älskar mest i hela världen. Sedan vid halv åtta börjar musikalen som treorna och några i min klass sätter upp och som jag ska iväg och kolla på. Det ska bli helkul! Kommer kanske deppa lite för att jag inte kan vara med men nästa år är det min tur och då ska jag fan inte vara sjuk!
Från det till något helt annat. Jag funderar på att klippa mig, typ till axlarna. Men är typ för feg. Vad tror ni, skulle jag passa i det? Har haft den längden förut men är så rädd att jag kommer se yngre ut. Och tjock.
Nu ska gå och sola lite innan solen går ner. PUSS
Kunde inte ta en ny bild, var verkligen inte fotogenisk idag. Så ni får
nöja er med en lite äldre bild på hur långt mitt hår är, ska jag klippa
av det?


Kommentarer
Josefine

Jag tror att du är jättefin i lite kortare också! Och jag tror absolut inte att du ser tjock ut i kortare hår!!

Hur mår du idag? Kramar

2012-04-27 @ 18:14:54
URL: http://Http://svartangel.devote.se
Anonym

Sv: Men gud, tack!! Blir verkligen glad, allt går ifall man bara går in för det till 100%. Du klarar det! Kram <3

2012-04-27 @ 18:40:02
URL: http://brunnbergjohanna.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0