Tisdag

God morgon!
Sitter i taxin på väg till dagvården, har bestämt mig för att gå kvar tills på torsdag då mitt utskrivningssamtal är.
Idag väntar en lång dag för efter dagvården ska jag bege mig in till stan för ett samtal med min gamla behandlare. Ska bli skönt att få prata av sig med henne, känner ett mycket större förtroende för henne än min behandlare på Capio. Antar att vi ska prata mycket om hur jag ska klara mig utan vård och olika strategier, så det känns skönt.
Annars händer inte så mycket idag, tänkte lägga upp min lista på alla saker jag ska göra när jag blir frisk lite senare idag.
Ha en underbar dag! PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0