Tråkig?

Hejhejhallå!
Har just kommit hem från en supermysig middag med min fina vän som jag inte träffat på länge. Vi tänkte äta på ett sushiställe i centrum men när vi kom dit hade den precis stängt så vi tog tåget en hållplats och åt på ett annat suchihak. Vi satt länge och pratade om allt mellan himmel och jord.
När vi skulle gå frågade hon om jag ville hänga med henne ut, ta något glas och dansa lite, men jag tackade nej. Känner mig som världens tråkigaste kompis men helt ärligt så känner jag mig inte redo än. Dels har jag inte energin att umgås och vara social under lång tid och för det andra känner jag att jag behöver komma hem, få i mig mitt kvällsmål och ladda upp för en ny dag imorgon. Vet att jag låter hemskt tråkig men jag vill så himla gärna bli frisk nu! Vill bara inte att mina vänner ska tycka att jag är tråkig att vara med och slutar fråga, det skulle vara det värsta som skulle kunna hända.
Ååå får lite ångest över detta. Men vad skulle ni gjort? Gör jag fel?
Jaja nu ska jag sluta deppa över det och ta lite glass istället, så att jag snart kan börja leva det liv jag vill leva!
Ha en mysig kväll och ät lite glass vettja, så blir livet lite bättre!
Fin sushi va?! Bild från weheartit


Kommentarer
Anonym

Jag hoppas verkligen att du får en plats på Idun snart! Har kollat runt lite här och du verkar verkligen ha kommit till en plats då jag trot att Idun skulle vara så himla bra för dig! Du verkar mogen och insiktsfull nog att ta hand om dig själv och göra rätt. På Idun blir man så mycket mer än sjukdommen. Man blir behandlad som en människa, en individ och inte ett offer. Vill man verkligen bli frisk har man på Idun alla förutsättningar att bli det. Personalen är fantastisk, kanske främst för de får en att inse att man även själv är det.

Kram!

2012-04-15 @ 23:11:14
camilla

Åå vilken mysig dag de lät som:Do jag tycker inte alls du gjorde fel beslut som åkte hem. du ska göra de du känner för :) lyssna på kroppan:D

hittade du någon present?:D kraam<3

2012-04-16 @ 07:43:36
URL: http://resanupp.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0