Tv kväll

God kväll!
Sitter och väntar på att tv-kvällen ska börja, både top model och desperate housewives, älskar tisdagar! Kollar ni också mycket på tv? Jag älskar att bara slappa framför tv:n på kvällen. Det är först på kvällen som jag verkligen kan slappna av, då jag är tillåten att vila enligt anorexin. Jag går alltid emot och vilar även fast något inuti skriker på mig att jag är lat och ovettig som inte gör någon nytta men ångesten gnager i mig. Det är väll det som är det jobbigaste för mig just nu och som jag behöver jobba på. Någon som har något tips hur man kan jobba med det? Men kvällen är annorlunda, då kan jag slappna av. Därför älskar jag sena kvällar.
Ikväll tänkte jag också göra mig en kopp chailatte som får bli dagens utmaning, har inte druckit det på hur länge som helst och det är något jag verkligen älskar fast inte kunnat dricka tidigare så jag varit rädd att ta något som inte står på min matordination. Så det ska bli mysigt!
Hjärta till er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0