10/8

Morning!
 
Vilken mysig kväll det blev igår. M kom över och vi mös med litervis med te i mina nya koppar samt en massa prat. Alltid lika mysigt att träffa henne. 
Sen att jag aldrig kunde somna var ju inte lika roligt men slutade med att jag och mamma möttes i köket vid tre-tiden för en nattamacka, man blir ju så hungrig när man ligger och vrider på sig sådär halva natten haha.
 
Flumbild från igår, hahaha! Men osthyveln i högsta hugg
 
Idag är planerna att jag ska åka till salong och färga ögonfransarna vid ett och efter det ska jag och mammi åka till en stor trädgårdshandel och kolla på blommor och fika. Trädgård är inte mitt största intresse men mamma älskar det, kommer nog bli mysigt ändå. 
Sen MÅSTE jag packa packa packa, för på tisdag åker jag!
 
Ha en underbar dag alla fina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0