Då och nu

God morgon!
Ny vecka och I MORGON åker jag till Grekland, ska bli så himla kul. Ser fram emot en vecka med massa sol, bad och festande med mina allra bästa vänner. Kan inte bli så mycket bättre. 
Idag ska jag packa det sista innan jag antagligen ska träffa O. Känns som jag har glömt en massa i min packning. Äsch, bara man har med sig pass, biljetter och bikini, så mycket annat behöver man nog inte, haha.
 
Någon frågade om jag kunde lägga upp bilder från min sjukdomsperiod. Först tänkte jag bara "varför?". För jag vet hur lätt man kan jämföra sig med andra inom denna hemska sjukdom och inte på ett bra sätt då. Men sedan tänkte jag om, för jag har ändå tagit mig upp ur den skiten och är ett levande bevis på att man mår SÅ MYCKET bättre med några kilon extra. Även om jag inte mår helt hundra idag så mår jag i alla fall tusen gånger bättre än jag gjorde då. Och jag vet med all säkerhet att jag aldrig kommer att återvända ner dit igen. Därför väljer jag att lägga upp några bilder för att ni ska se att jag har varit där nere, på djupaste djupet, men jag tog mig upp och överlevde. Det gick!
Avklädda bilder från min värsta period väljer jag att inte lägga upp av anledningen att de är sjukt skrämmande och jag själv inte vill se dem. Ska ta och radera dessa bilder från datorn egentligen. 
 
Detta är jag innan jag blev sjuk. En glad, träningsgalen och snygg tjej. Dock hade jag börjat få endel tankar när dessa bilder är tagna. Sommaren 2010.
 
Jag under en resa till Paris med min bästa vän. Gömde mig i massa kläder som ni ser. Våren 2011.
 
Det här är jag idag.
 
Min fråga till er: Vem av dessa tjejer ser ut att må bäst?
 


Kommentarer
Maja

Åh, Grekland! Nu blev jag riktigt avundsjuk... :P
Du är verkligen sjukt vacker, det ska du veta. Och jag tror att du kan gissa vilken tjej jag tycker ser ut att må bäst...?
Ha det underbart i Grekland! :)

2012-08-13 @ 13:51:06
URL: http://cuilenya.blogg.se
Saga

Underbart att du har kommit så långt! Man ser verkligen skillnad på då och nu. Du ser så trött och sliten ut på bilden från din sjukdomsperiod, din blick är helt död. Men idag ser du så levande ut, dina ögon ler och hela du strålar!! Jag vet att du fortfarande har det jobbigt emellanåt, men ändå, det är verkligen en mycket gladare Karolina på sista bilden!! Så GRYMT jobbat <3 men du är värd att få ännu bättre, så keep on going!

2012-08-15 @ 14:12:07
URL: http://wanttobehappy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0