Hemma

Heeeej finisar! Som jag har saknat er. Nu har man i alla fall landat på svensk mark (eller kom i och för sig hem i förrgår) men hela måndagen spenderades i sängen med sjukt mycket jetlag. Har haft det underbart, kunde inte drömma om en bättre resa! Jag lovar att berätta lite och visa er bilder senare så håll ut haha. Igår hade jag världens mysigaste äventyrsdag med bästis. Vi körde runt i bilen nästan hela dagen. Åt picknick på en brygga, hälsade på en kompis i Täby kyrkby och tog ett nattdopp i sjön. Det är helt sjukt vad skönt det är att ha tagit körkort, man blir så fri. Idag väntar ett samtal på capio. Är lite nervös över vad vågen kommer att visa, hoppas så jävla mycket på att jag inte gått ner. Nu när jag slutat med näringsdrycker och allt. Men annars känns det faktiskt som om det gått bra, maten är inte längre ett problem. Nu är det annat som kommer ikapp och känns lite jobbigt men hoppas som sagt på att få prata av mig lite om det idag. Nu ska jag sluta svamla och starta dagen. Lovelove Igår i bilen



Kommentarer
Anonym

Vilken behandlare har du på capio?

2012-08-08 @ 22:17:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0