Lady Gaga

Hej babes!
 
Vilken äckligt seg dag det var idag då. Tråkgrå himmel och regn som bara öser ner exakt hela tiden. Inte särskilt rolig skoldag heller. Hade en lååång håltimme från elva till tre som jag spenderade hängandes i skolan, mycket roligt not. Dock fick jag och Elin prata med vår handledare om projektarbetet som ska komma igång snart. Har småpanik över det men känns lite bättre nu efter vårat möte. 
Jag och Elin ska jobba tillsammans och vi vet typ vad vi vill göra, bara inte hur och vilken frågeställning vi ska ha. Vill göra någon form av "offentlig teater". Alltså gå ut på stan och vara i karaktär, typ spela att vi börjar bråka eller nåt sånt. Haha, låter jätteflummigt men vi ska försöka få det till något lite mer konkret. Någon som har tips kanske?
 
Måste berätta om igår. Det var så jävla bra!! Lady Gaga är verkligen bäst, vilken show! 
Vi började med middag på Pong, sushi! Vid halv 9 började konserten och höll på till framåt tolv-tiden. Jag rös under i princip hela föreställningen för att det var så bra. Ska lätt gå på hennes konsert när hon kommer hit igen. 
Kom hem vid ett och då satt jag mig med engelska läxan. Inte jättebra planerat kanske, men så blir det när man är dålig på att ta tag i saker.. Så inte så värst många timmar sömn blev det inatt, men jag överlever!
 
Ikväll kommer äntligen min älskade Ellen! Längar ihjäl mig efter henne, kommer bli bäst! Ska möta upp henne vid centralen och sen ska vi gå och äta någonstans.
 
Nu ska jag ta ett varmt bad, fryser ihjäl snart. Puss
 
Bilder från igår

Asiatisk middag, mums!

I Globen, helt amazing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0