Ny bikini

Tjo ladies!
 
Nu är jag hemkommen ifrån en mysig runda på stan. Fick faktiskt med mig en bikini hem vilket var oerhört välbehövligt eftersom jag endast har 1(!) bikini och vi åker till Grekland på tisdag. Utbudet var inte stort kan jag lova men hittade tillslut en ganska fin i rätt storlek och allt, lycka!
 
Ikväll är det bara jag mamma och syster hemma så vi tänkte köpa hem thaimat (eller kanske sushi till mig? mihi) och senare kommer M hit och hänger en stund, saknar henne sjukt mycket så ska bli himla kul att träffa henne. 
 
Nu ska jag försöka svara på frågorna från frågestunden.
PUSS på er


Kommentarer
Saga

Jag blev liksom glad när jag läste ditt svar. Jag litar på att du gör rätt. Du är otroligt klok, Karolina. Och när du använder din klokhet till den grad att du själv naglar ut sjukdomen och ser hela dess vidrighet, men ändå klarar att hålla ett perspektiv på livet utan den, före och efter. Ta hand om dig skule kännas dumt att skriva nu, för jag vet att du gör det, så jag säger istället tack, för att du inspirerar mig till att tänka i nya banor. Puss.

2012-08-09 @ 17:03:59
URL: http://skavsnigels.blogg.se
Maja

Wow, vilken fin liten bikini du köpt! :)
Åh, sushi är så underbart gott så det finns inte, men thaimat är det inget fel på heller! :)

2012-08-09 @ 19:26:33
URL: http://cuilenya.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0