Söndag

Godmorgon Söndag!

Vad kul vi hade igår. Rebecca och jag mös hela dagen och på kvällen gick vi till Freja. Drack drinkar och åt god mat. Ellen kunde tyvärr inte komma men hade grymt mysigt ändå.
Vid tiotiden drog vi in mot stan. Dansade loss på Amba, stannade dock inte så länge utan satt oss på Donken och pratade istället.
Älskar mina vänner!

Idag MÅSTE jag packa. Ska även med mamma till centrum och köpa lite nödvändigheter inför resan.

Mer än så har jag inte att komma med tyvärr. Tänkte lägga upp lite bilder senare så håll utkik!
Kärlek



Kommentarer
Maja

Låter ju som en riktigt bra lördagskväll! :)
Min kväll var inte så trevlig, satt inne på rummet med magont hela kvällen. Hoppas du får en fin söndag! :)

2012-08-12 @ 14:32:14
URL: http://cuilenya.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0