Tillbaka till rutinerna

HALLÅ!! 
 
Har kommit hem från en mycket kort skoldag, endast en lektion, och sitter nu och äter lite. Det var både kul och jobbigt att komma tillbaka till skolan och klassen efter ett långt innehållsrikt sommarlov. Kan inte fatta att vi faktiskt igår låg vid poolen i Zakynthos, helt sjukt! Och idag är man lixom tillbaka i gamla gråa Sverige. Men borta bra, hemma bäst. Så är det faktiskt. 
 
Självklart har jag massor att berätta från resan med mina bästa vänner men har inga bilder nu så det får vänta. Kan i alla fall säga som så att vi har: solat, badat, festat, snorklat, ätit gott, slappat, åkt trampbåt, dansat, druckit, pratat med en massa greker och skrikit rösterna av oss. Haha, en riktigt bra vecka har det varit och framför allt så har jag LEVT. Det är med mina vänner som jag mår som bäst. Då lever jag och är mig själv till 100%, finns inget utrymme för något annat. Är alldeles lycklig efter den här veckan. Inte bara för allt vi har gjort utan mest för att jag har kunnat leva så himla normalt. Så normalt som jag inte gjort på flera år och det glädjer mig verkligen. Ingen har behövt anpassa sig efter mig eller behövt stå ut med ångestattacker eller liknande. Det har varit sjukt bra helt enkelt och jag längtar redan tillbaka. 
 
Flumbild på mig, Freja och Rebecca från Zante (typ enda bilden jag har). 
 
Nu är man trött vill jag lova men det är så värt det. Har inte sovit mycket på hela veckan, särskilt sista natten sov vi bara 2 timmar. Och kunde inte sova i natt heller så jag har lite sömn att ta ikapp känns det som. 
Och nu drar ju skolan igång igen. Ser fram emot ett år till med min fina klass men samtidigt längtar man ändå lite till studenten. Men det är bara att bita i det sura äpplet och hålla ut ett år till.
Dessutom är det lite skönt att komma igång med rutinerna igen. Nog för att jag i grund och botten inte är en rutinmänniska utan lever helst lite impulsivt men det ska ändå bli skönt att komma tillbaka till vardagen igen. Plugga, dansa, äta och sova på rutin. Sådana småsaker som man ändå mår bäst av att göra som man alltid gjort. Och så lovar jag er att det kommer bli mer uppdatering med bloggen. Jag kommer inte vara ute och flänga så mycket mer så nu är jag officiellt tillbaka. Har ju saknat er! 
 
Lovie lovie


Kommentarer
Maja

Åh, det låter ju helt underbart! Skulle också vilja göra en sådan resa med några vänner någon gång. Dock har jag inte alls de pengarna som krävs så det får nog allt vänta tills jag har fått ett jobb eller vinner miljonvinsten på ett lotteri(vilket aldrig kommer hända eftersom att jag aldrig köper lotter...)
Ja, visst längtar man till studenten, 5:e juni är min studentdag så jag kan börja räkna ner redan nu om jag vill... :P
Kram <3

2012-08-22 @ 16:47:37
URL: http://cuilenya.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0