Tjat om rutiner

Finisar!

Skön dag det har varit idag. Shit vad jag älskar rutiner egentligen. Älskar att vakna i min egen säng, äta min egna frukost och gå i skolan. På kvällen vill jag hänga med en vän, plugga lite och sedan laga en god middag till familjen.

Särskilt maten är det så skönt att den är som vanligt igen. För hur skönt det än har varit att äta lite oregelbundet och annan mat på semestern så känner jag ändå att jag och min kropp mår bäst av att äta bra mat på regelbundna tider. Inte pizza till frukost och pommes på eftermiddagen, haha även om det är gott till viss del. Men efter år av svält har jag äntligen funnit ett sätt att äta på som min kropp faktiskt mår bra av, det är så skönt. Idag vill jag aldrig skippa en måltid, inte bara för att jag vet att det triggar, utan också för att min kropp och förbränningen inte mår bra av det.
Jag tror jag äntligen har funnit mitt sätt och det känns så skönt.

Jaja nog tjatat om det. Här får ni en bild på dagens outfit eftersom jag kände mig så fin idag. Frejas jeansshorts, systers tröja från Zara, väska och jacka från Urban outfitters och converse. Ett par bruna ben till det, hihoo!



Kommentarer
Mela

I frågestunden undrade du om du skulle lägga upp matschema för att stå till i vikt, Jag svarar JA på den frågan. Det vore jättesnällt :D

2012-08-23 @ 16:28:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0