Bra förändringar

God morgon vänner! Idag vakna man upp lite sådär halvsjuk, inte kul. Ont i huvudet och illamående. Gårdagen blev i alla fall lyckad, träffade ett par kompisar jag inte sett på länge och sedan kom mamma hem med ett helt flak jordgubbar, de godaste från landet så jag föråt mig lite på dessa under kvällen/natten. Imorse rotade jag igenom garderoben och hittade ett par vita shorts jag inte använt på år och dar. Inte de snyggaste kanske men testade dom i alla fall och de satt verkligen som en smäck, och inte för att skryta men damn vilken rumpa jag fick i dom!! Haha. Lite positivt har viktuppgången fört med sig i alla fall. Har saknat min rumpa och ÄNTLIGEN är den tillbaka! En annan upptäckt är att allt hår jag tappat på grund av ätstörningen hållet på att växa tillbaka, det är nästan klarväxt nu, helt underbart ju! Det har blivit mycket tjockare och glansigare. Jaja nog med skryt nu, men lite glad för positiva förändringar får man väll vara?! 2 positiva förändringar! Jättenormalt att lägga upp en bild på sin rumpa men jag tänker inte skämmas för att jag är normalviktig nu, så det så.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0