Ett svar

En fråga, kunde du gå en hel dag utan att äta någonting alls när du var som "sjukast"? eller fanns det något som kändes "Okej"? 
Grym du är som kämpar så bra!! Hejja dig!
 
Svar: När jag var som allra sjukast kunde det gå flera dagar/veckor (kommer inte riktigt ihåg) utan att jag åt minsta lilla, inte ens ett glas vatten. En liten gurkskiva kunde ge mig ångest. Idag förstår jag inte hur det gick till men å andra sidan gick det nog inte egentligen, min kropp var flera gånger nära på att lägga av. Så nej, när jag var som sjukast var det ingen mat som kändes "okej". 
Men sedan har jag varit riktigt sjuk fast ätit lite ändå, fast inte tillräckligt. 
 
 
God morgon!
Kvällen igår var hur mysig som helst. Eftersom det bara är jag och pappa hemma (de andra är på landet) bestämde vi oss för att ha en riktig pappa/dotter-kväll. Vi åt god mat på lisapåtorget, och jag utmanade med något som länge varit förbjudet, nämligen tre-rätters. Jag förvånas fortfarande över hur lätt allting är nu för tiden, jag har inte känt ångest över mat på jag vet inte hur länge, så skönt!
Efter middagen såg vi på bio, prometheus, riktigt bra film! Slutade vid halv tolv och då var vi båda riktigt trötta så det blev att bege sig hemåt för att sova. 
Idag ska jag luncha med M vid hennes jobb och sedan får vi se vart dagen tar mig.
Ha det bäst<3


Kommentarer
Hanna

En till fråga, hade du träningstvång också? typ att du sprang mycket och så? eller var det mer så att du kände tvång att gå promenader hela dagarna?
Tack för ditt andra svar!:)

sjukdomen är verkligen så sjuk. Hur kan man plåga sig så egentligen.
Ha en bra lördag!!

2012-07-14 @ 11:12:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0