Bara för att jag har tråkigt

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Då skulle jag snart fylla 9 år och gick i trean. Var världens busigaste unge och bråkade jämt på rasten.
2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Jag var djupt insjunken i min ätstörning. Hade just kommit i kontakt med SCÄ. Hatade mitt liv och mig själv och väntade i princip på att få dö. Usch, klarar inte ens av att tänka tillbaka på den tiden.
3) FEM SNACKS DU GILLAR?
Mörk choklad, popcorn, lösgodis, grönsaksdipp och cashewnötter.
4) FEM DÅLIGA VANOR?
Självdestruktivitet, biter på naglarna, alldeles för envis, måste gå på alla V-brunnar samt får inte gå på A-brunnar, velar mellan allt möjligt HELA TIDEN.
5) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA?
Vara med kompisar, resa, leka, dansa och leva!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0