FANFANFAN

Var och vägde mig imorse. Jag hade tydligen gått ner. Hur fan är det ens möjligt?? Orkar verkligen inte med det här. Jag har inte tid med viktnergångar.
Men det värsta är nog besvikelsen, främst från mamma. Hon börjar direkt anklaga mig för att ha fuskat med maten eller rört på mig extra mycket. Blir så ledsen på henne, att hon inte har förstått att jag har slutat med sådana dumheter. Hon ser ju att jag sköter mig men ändå kommer misstänksamheten.
Jag vill inte längre. Trodde faktiskt att jag kanske skulle vara i mål till och med. Som jag har kämpat. Istället får man ett bakslag och anorexin skrattar mig hånfullt i ansiktet. Just nu vill jag lägga mig raklång i sängen och bara dö. Jag orkar inte längre. Varför kan inte mitt kämpande ge resultat? varför kan jag aldrig vara i mål någon gång? Jag vill inte längre. Jag orkar inte. Låt mig bli fri.


Kommentarer
Anonym

Tyvärr tar de ju tid för ens föräldrar att få förtroende för en igen och de är skit jobbigt att bli anklagad för skit och dessutom gå ner när man absolut inte försökt.. Men fortsätta kämpa nu, du klarar det! kram

2012-06-02 @ 19:03:52
URL: http://brunnbergjohanna.spotlife.se
Josefine

Det kommer komma bakslag och det är okej att må dåligt. Sen är det "bara" att resa sig upp och fortsätta kämpa. Du kommer komma i mål! Men det tar tid att bli av med den här satans sjukdomen. Se det som ett litet friskhetstecken att du faktiskt kan tänka "fan då" av en viktnedgång, även om anorexin säkert skuttade av glädje. Du kommer vinna Karolina!

Känner igen mig i det där med dina föräldrar, jag tror att det tar ett bra tag för dem att till 110% kunna lite på oss igen. Vi har ju trotsallt ljugit och manipulerat dem under så lång tid, tyvärr!



Ja jätte synd att vi missade varandra! Jag var där sex plågsamma veckor innan jag lyckades tjata mig därifrån eftersom jag precis som du ville börja i skolan igen!

Kram<3

2012-06-02 @ 22:59:25
URL: http://Http://svartangel.devote.se
L

det är bara att ladda om, man vet aldrig hur kroppen reagerar på att den får näring, vissa veckor måste den vila oxå.

fortsätt som du gör och var absolut inte rädd att äta utöver och på sånt du är sugen på, :)

vill du ha tillgång till min blogg så maila mig

kram

2012-06-04 @ 16:07:39
URL: http://bestiigaberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0