Förslag på bloggmaterial!

Heej mina goingar!

Ute har himlen öppnat sig och jag sitter inburrad i en filt och nördar mig med datorn. Vad kan man annars göra en dag som denna? Tror det blir att stanna här resten av dagen, utan ett ärende jag måste iväg och göra. Det är en liten förberedelse inför Rebeccas födelsedag imorgon men eftersom hon troligen läser detta så kan jag inte säga så mycket mer. 
Hoppas verkligen att vädret spricker upp tills imorgon då planerna är att först ta ett glas rosé på en uteservering i stan och sedan en picknick tillsammans med hennes familj och för att detta ska bli lyckat krävs ju fint väder, helst sol så nu får vi hålla tummarna att det blir något bättre tills imorgon.

Jag känner att jag har fått lite bloggtorka på senaste tiden så nu behöver jag verkligen eran hjälp. Vad vill ni se mer av här på bloggen? Kom gärna med förslag eller frågor ni vill ha svar på. Något ni vill att jag ska berätta mer om t.ex. Kom igen, var inte rädda för att fråga!
PUSS


Kommentarer
Johanna

Sv: exakt det jag menar!! Du är klok, kram <3

2012-06-17 @ 12:20:13
URL: http://brunnbergjohanna.spotlife.se
Nettan

Har du något matschema att följa eller kan du skriva ungefär vad du äter nu för att komma upp i vikt :)

2012-06-17 @ 19:50:05
Josefine

Tack för ditt superbraiga svar! Blev verkligen jätteglad och jag ska verkligen försöka lita på behandlare(träffar dem aldrig längre iofs..) och föräldrar. Vill verkligen inte gå upp i vikt bara.. Men är så trött på den här skiten nu!

Jag dansar på JAM i södertäljes yrkesförberedande linje:) så jag dansar balett, modernt, jazz, streetdance sen har jag även teknikklass och gästlärare. Vad dansar du och var? Vad kul att du ska börja dansa igen! Dansen är verkligen min räddning!

Och till din fråga om bloggen, jag vill gärna se mer bilder och ännu fler peppinlägg typ fördelar med att bli frisk som du ser, men din blogg är redan jättebra, inspirerande och peppande. Om jag kommer på något mer så säger jag till!
Kramar

2012-06-18 @ 20:15:54
URL: http://Http://svartangel.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0