Garderobsrensning

Tänkte kika in och göra ett litet godnatt inlägg. Nu lägger jag mig och tittar på pretty little liars, bästa serien! Får väll se hur länge jag håller mig vaken.
Kvällen ägnades åt att städa och rensa ur garderoben, var verkligen på tiden. Hittade mycket jag inte visste jag hade och självklart blev mycket slängt. Små kläder i minimala storlekar som fått ligga kvar i garderoben eftersom "jag kanske kommer i dem en dag".. Men nej, bara att inse jag kommer ALDRIG komma i dem igen så hej svejs med dem! Känns skönt, jag vill inte passa i storlekar från barnavdelningen, är ju bara pinsamt. Herre gud, jag är 18 år, vuxen, kvinna. Inte ett barn med strl 140. Tog mig tid att inse det och kanske har jag inte ännu accepterat det fullt ut men jag vet sanningen innerst inne.
Nu är i alla fall garderoben fint sorterad och alla plagg vikta. Blev väldigt sugen på att shoppa en massa nya sommarkläder, en massa frisk kläder. Det känner jag mig värd. Ska nog tvinga med mig någon vän eller kanske mammi och uppdatera garderoben lite. De nyaste kläderna jag hade blev ju slängda nu eftersom jag köpte dem när jag var underviktig. Så nu behöver jag nytt! Vill också vara fin i sommar, så mycket som jag ska göra! Åå längtar! PUSS och god natt kära ni

2 bilder: nystädade garderoben samt en bild på dagens middag som jag lagade. Kyckling, tomat och ostsås tillsammans med pasta, mums!



Kommentarer
Rebecca

Jaaa!! Shoppa sommarkläder behöver jag också göra :D fasiken vad god mat! Det vill jag äta någon dag, du får ge mig receptet imorn pusssssssssssss

2012-06-04 @ 23:20:36
URL: http://Omduärenfågel
Josefine

Helt rätt! Du ska inte komma i dom igen! Och du är så himla mycket vackrare nu, det lovar jag dig! Kram på dig!

2012-06-05 @ 07:23:15
URL: http://Http://svartangel.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0