Inställda planer

Tjenamors!
Mår lite bättre efter en hel dags slappande i skuggan men fortfarande inte bra. Så tyvärr blir det ingen utgång med vännerna idag. Jag, Freja och Anna hade planerat att ses på middag och sedan dra ut och dansa men ibland får man helt enkelt lyssna på kroppen, vilket jag inte alltid är så bra på. Ville så gärna hänga med dom ikväll men nu är det som det är..
Så det blir en lugn hemma kväll för mig framför tvn. Känns inte jättelockande efter en hel dag hemma men men. Har redan ätit glass två gånger idag men tror det får bli tredje gången gillt ikväll för det mår min hals bra av, så det så.

Ha en finfin kväll PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0