Lördag

Hej fina människor!
Även idag vaknade jag med svullen hals och täppt i näsan. Blir helt enkelt en vilodag för mig idag.
Det värsta är nog att det tar emot att äta saker man behöver tugga. Hatar när det är såhär, vill ju kunna njuta av maten. Näringsdrycker däremot är väldigt lätt att få ner så det blev en sådan istället för macka till frukost. Vet att man inte ska byta ut och ha sig men kändes så mycket lättare att få ner i den onda halsen. Inte det roligaste men så blir det ibland.

Igår blev inte så himla tråkigt ändå då en fin vän kom förbi och gjorde mig på bättre humör. Vi kollade på en ny serie, Hellcats, och mumsade på fryst mango, bästa!

Nu ska jag åka med pappa och hyra en film så att jag står ut denna dag.
PUSS



Kommentarer
klara

krya på dig! kram

2012-06-09 @ 12:20:51
URL: http://femkopparkaffe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0