Packa packa plugga

Seg dag här med grå himmel och regn. Men då känner man sig i alla fall inte som en dålig människa när man ligger hemma i soffan, inburrad i en filt och kollar på film, vilket jag har gjort mest hela dagen. Förrutom en liten tripp ner till centrum för inhandling av nödvändigheter inför sommarens alla resor, först och främst Mora då. Schampo och balsam, raklödder, ansiktstvätt, sminkborttagningsmedel, deodorant, pinsett, pads, ögonfransböjare, tvål och massa mer fick åka ner i påsen. Samt världens finaste och rymligaste necessär kom också med hem. Det blev inte billigt, men som sagt NÖDVÄNDIGT.
Så nu är jag i fullt sjå med att packa. Jag vet, lite tidigt ute, men tro mig det tar tid för mig att välja ut vad jag ska ha med mig, det är ett projekt haha. 

Längtar så mycket till Mora men på söndag åker vi!! Vilket påminner om att jag MÅSTE börja läsa körkortsteoriboken. Så vad gör jag här? Dags att plugga! PUSS

Bild på min nya necessär, fin va?


Kommentarer
Jossie

Vad ska du göra i Mora? Semester eller mhe?
Kan du inte berätta lite mer om din inläggning? Varit inlagd fler gånger, eller bara en? Var va du inlagd? Någon medicins avdelning eller på psyk? Bup eller vuxenavdelning?
Vad har du annars fått för hjälp?
Förlåt för mina frågor. Kram

2012-06-16 @ 17:26:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0