Rebecca 18 år!

God morgon!

Idag är ingen vanlig dag, för idag fyller nämligen min älskade Rebecca år!! Min finaste bästaste vän. Har bara känt henne i ett knappt ett år men kan ändå säga att jag älskar henne sååå mycket. Det är hon och Saga som, ända från att jag lärde känna dem förra hösten, har funnits vid min sida, stöttat och lyssnat men även fått mig till otroliga skrattattacker. Jag är så himla glad att jag har fått lära känna dem för de har verkligen gjort mitt liv mycket lättare. Och därför hoppas jag att hon får världens bästa födelsedag, för det är hon verkligen värd. 

Idag blir en mysig dag. Först ska jag hem till Sagis och fixa med paketen samt leka lite. Sedan ska vi bege oss in till stan och möta upp Rebecca, Anton, Marre och Martin för ett glas rosé på en uteservering. Och efter det blir det picknick med Rebeccas familj på någon fin äng i stan. Dagen kan inte bli annat en lyckad känner jag. Vädret hade dock kunnat vara bättre men det hindrar inte oss från att ha en toppendag.

Hoppas ni får en lika fin dag som jag ska ha! PUSS 

Grattis världens bästa vän!





Kommentarer
saga

åhhh fan va fina ord! älskar dig bästis <3

2012-06-19 @ 01:28:26
URL: http://springcorn.blogg.se
Rebecca

Agree med Sagis! Så himla fint skrivit, love you!

2012-06-19 @ 11:22:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0