Sunny day

Heeeeej!
 
Vill börja med att tacka för fina och peppande kommentarer på förgående inlägg, blir så glad att det finns så många där ute som vill stödja mig.
 
Sen ska jag tala om vilken underbar fantastisk dag jag har haft. Sol, lek och bad hela dagen. Imorse begav vi oss till den stora affären för att handla mat och framför allt en massa jordgubbar. Hemma igen blev det  lunch i solen och lite lek med brorsan i solen. På eftermiddagen kom mammi och vi fikade goda blåbärsbullar som hon hade med sig. Sen har vi spelat kubb, kort och fotboll innan vi blev allt för svettiga och gick ner och tog oss ett dopp i Vättern, som för ovanlighetens skull var riktigt varm och skön. När vi kom upp från badet blev det grillmiddag på terassen i kvällssolen och dagen avslutades med på klippan vid vattnet i solnedgången och färska jordgubbar med mjölk, love it!
 
Dagen hade inte kunnat bli bättre och jag har verkligen kunnat slappna av och tänka på annat efter mitt jobbiga möte med behandlaren samt beslutet. Men nu är jag på banan igen och jag mår bra. 
Har egentligen fotat en massa idag och har bilder som jag gärna skulle vilja lägga upp på bloggen med internetet här är riktigt segt så tyvärr fungerar det inte just nu, det får bli senare. Men för er som vill se endel bilder jag tar så finns jag på instagram, karolinaakerman!!
 
PUSS


Kommentarer
Cecilia

Lät som en väldigt mysig dag tjejen! :) Och satan va gott med färska jordgubbar med mjölk. Lyx.

2012-06-21 @ 22:29:38
URL: http://vagenupp.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0