En dag på stan

Hello!
Fick en riktigt mysig eftermiddag/kväll på stan igår. Vid tre mötte jag mammi och vi gick direkt och fikade. Åt chokladboll och drack chailatte, godaste! Sedan gick vi in i x antal affärer för att hitta en klänning åt mig till lördag. Till sist hitta jag faktiskt en som var fin, inte 100 procent, men fin. Men just när jag skulle köpa den kom mamma på att jag hade en liknande hemma, en som jag aldrig använt men köpte för ett tag sen. När jag kom hem letade jag överallt efter den och det visade sig att jag inte ens hade packat upp den ur påsen. Haha, men nu har jag i alla fall en jättesnygg klänning att ha på mig!
Hittade även 2 superfina tröjor på urban outfitters. Nu måste jag bara hitta ett par jeansshorts jag kan ha dem till, har vuxit ur alla jag har..
Efter shoppingen ringde vi lillebror som satt hemma ensam och bad han komma in till stan för att äta middag med oss. Vi gick till Vapiano och jag åt pasta med världens godaste kryddiga tomatsås.
Vi satt där en bra stund och hade allmänt trevligt för att sedan ta tåget hemåt.
Det var min torsdag!
Ful bild på fikat
Den ena tröjan jag köpte
Mammi och Edde på Vapiano
.
Idag är en ny dag. Har inga lektioner på förmiddagen och klockan ett ska jag åka studentflak, så ingen skola för mig idag. Kan väll inte säga att jag är så himla taggad på att åka flak med tanke på att det spöregnar ute men det ska väll bli kul ändå.
Ha en finfin dag!
LOVE


Kommentarer
Anonym

Vapiano är veerkligen bäst!

2012-06-01 @ 10:51:47
URL: http://brunnbergjohanna.spotlife.se
Anonym

Sv: de är helt underbart! Jag är ju vegetarian så jag kan inte äta jätte många men jag älskar pastan med chili, olivolja, vitlök och persilja. Deras mat är verkligen to die for :)<3

2012-06-01 @ 11:57:49
URL: http://brunnbergjohanna.spotlife.se
Sara

Vapiano är verkligen den bästa restaurangen om man vill ta en snabb lunch

2012-06-01 @ 13:14:19
URL: http://www.saraflodin.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0