Dumma tankar

Heeeeej fina tjejor!
Är helt slut efter ännu en dag i mattesalen. Men nu är det slut på kursen och jag måste säga att jag har lärt mig enormt mycket. Eftersom jag varit borta så pass mycket från skolan så har jag ju kommit efter en hel del men efter denna mattekurs är jag på banan igen.
..
Efter kursen slutade vid halv två köpte jag och Rebecca med oss glass och åkte hem till henne för att mysa i solen. Det var mycket trevligt. Vi blev bjudna på mumsig sommarbuffé och spelade lite kubb med hennes syster och hennes pojkvän. Eftermiddagen slutade med att vi båda somnade på en filt på altanen under gassande sol, underbart!
..
Trots att dagen varit härlig så har tankarna varit på mig som bara den. Jag fattar inte, kan de inte bara låta mig vara?! Är verkligen outhärdligt att känna så här som jag känner vissa dagar. Varför kan jag inte bara få leva utan eländiga tankar som är på mig 24/7? Men det viktigaste är i alla fall att man inte låter dessa tankar styra och med handen på hjärtat kan jag säga att jag ALDRIG låter det ske nu för tiden. För hur arga tankarna än är på mig så får jag aldrig göra som de säger. Det är det absolut viktigaste. Sedan får det andra komma sedan, att jobba bort det som tynger mig. Hur vet jag inte men de måste ju försvinna någon gång.
..
Nu ska jag snart lägga huvudet mot kudden för det bästa är att det faktiskt är en dag imorgon också och man får väll hoppas att tankarna är något snällare mot mig då.
..
Sov gott sötisar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0