Ellen och jag

Hallå goingar, I´m back!
Kom hem vid ett i natt eftersom tåget var lite försenat, så idag är man väll lite små trött. dessutom var det ett byte i Hallsberg på en timme och 15 minuter. Som tur är bor min kusin 5 minuter ifrån tågstationen i Hallsberg så jag gick hem till henne och hängde medan jag väntade på nästa tåg.
Har haft en fantastiskt rolig helg i alla fall hos min älskade Ellen. Älskar den tjejen alltså! Tänkte berätta om helgen i bilder:
När jag anlände till Karlstad station gick vi in till centrum och tittade lite och slog oss ner på McDonalds för en utmaningslunch.
Vi träffade på Andre från Wermland forever (mitt favorit program!!) och jag fick lite starstruck.. haha
Sedan åkte vi hem till Munkfors, som för övrigt var en jättemysig liten stad, och spelade lite kubb innan vi begav oss till en glassbar och åt en STOR glass med tillbehör. Jag åt hallon och lakritsglass (min nya favvo kombo)
Efter den goda glassen tog vi moppen hem till Ellen pojkväns föräldrar och lekte med deras små devon rex kattungar, sötare har jag aldrig sett. De klättrade på oss och var jättekeliga och goa
Sedan var det dags för dansshow. Ellens kompisar var med och det var roligt att kolla på. Efter det begav vi oss till en liten sjö för årets första (!!) dopp. Det var iskallt i vattnet men skönt vare
Vi åkte hem för grillmat och lite dricka innan det var dags att bege sig till Ellens vänner för förfest
Väl där blev det lite mer dricka och lekar innan vi åkte mot Sunne. På kvällen var vi nämligen till en park där det bjöds på dans och lite mycket dricka. Men dt var superkul och jag dansade med halva Värmland tror jag, haha
Dagen efter mådde vi sådär men pallrade oss upp vid nio tiden för att styra i ordning en god brunch innan vi behövde åka mot tatueringsstudion. Det bjöds på scones, amerikanska pannkakor med hallon och lönnsirap, fattiga riddare och fruktsallad. Efter den underbara brunchen var man i matkoma kan jag lungt säga
Vid två hade vi bokad tid för tatuering men tatueraren kom inte förräns vid strax framåt kvart i tre.
Till slut fick vi ändå vår tatuering och vi blev så nöjda
På kvällen innan jag åkte hem blev det en riktig utmaningsmiddag bestående av köpepizza. Brukar inte vara å förtjust i pizza men denna var gudomlig. Och just pizza som ja inte ätit på år, känner mig faktiskt lite stolt. Tillsammans klarar jag och Ellen allt!
Tack fina fina Ellen för en underbar helg tillsammans med dig, du är bäst.


Kommentarer
Ellen

Vi klarar allt tillsammans!! Du är så jävla underbar och jag älskar dig så himla mycket, är så glad att jag har dig, med dig är jag frisk och glad. Längtar tills vi ses nästa gång, och det ska inte dröja länge. Miiiin Karolina! <3

2012-05-28 @ 10:36:59
Cecilia

Va härligt du verkar ha haft det!! :)

2012-05-28 @ 11:08:52
URL: http://vagenupp.blogg.se/
Josefine

Du är såååå grym tjejen! Blir så stolt fast jag inte känner dig haha:) keep up the good work! Vad står det på tatueringen förresten? Ser jätte fin ut! Kram på dig!

2012-05-28 @ 11:10:21
URL: http://Http://svartangel.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0