Fikafikafika

Hej alla goa och glada!
Har nu kommit hem och precis ätit en sen middag som fick bli rester eftersom pappa inte orkat laga något. Haha så blir det alltid när mamma inte är hemma. Nu sitter jag och min syster och leker med våra datorer och lyssnar på musik, har inte orkat lämna köksbordet än och känner på mig att vi kommer sitta här ett bra tag till.
Efter skolan idag, vid halv fem, smsade Saga (min syster) mig och frågade om jag ville följa med in till nya Espresso house vid Stureplan. Så helt spontant (!!) åkte vi in och hade det supermysigt. Otroligt fint var det inrett och öppet så man satt nästan som utomhus. Vi fikade scones med en massa goda pålägg som cream cheese och marmelad och även en varm chailatte, mums var det!
Ikväll tänkte vi fortsätta på våran systerkväll med att kolla på film, tror det blir shutter island. Har sett den en gång tidigare men fattade typ ingenting av den då, så ska ge den en chans till. Blir mys!
PUSS på er
Fina syster<3
Mumsig fika


Kommentarer
Cecilia

Åh, espresso house´s scones är de godaste som finns!! Nu blev jag avundsjuk.

2012-05-16 @ 21:54:24
URL: http://vagenupp.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0