Friday I´m in love

God morgon god morgon!
Ska snart knalla iväg till skolan men tänkte först kika in här. Idag känner jag mig glad. Ska träffa en kompis som varit borta i flera månader och rest, ska bli himla kul. Har verkligen saknat henne. Hoppas hon känner igen mig bara, hehe, har ju hänt endel både med kropp och psyke sedan dess. Tycker ofta att det är jobbigt att träffa folk jag inte träffat på länge och att de ska se hur stor jag blivit. Men jag vet ju att det är bara jag som ser det, så jag ska slå bort den tanken. Ska i alla fall bli roligt att träffa henne.
En annan superrolig sak som händer i helgen är att min fina Ellen kommer upp från Värmland och hälsar på. Jag träffade henne när jag var inlagd på Capios heldygnsvård och vi klickade verkligen direkt. Tillsammans har vi kämpat oss igenom allt möjligt och vi har hela tiden peppat varandra, hon är så bra för mig! Längtar så tills imorgon!!
Nu måste jag kila PUSS


Kommentarer
camilla

låter som du kommer få det toppenbra:D

2012-05-11 @ 12:01:01
URL: http://resanupp.devote.se
Ellen

Åh vad jag längtar, kommer bli så himla kul. Har saknat dig så mycket. Jag är så glad att jag har dig, du peppar mig verkligen åt rätt håll. Love u half baked! <3

2012-05-11 @ 14:11:22
URL: http://Www.ellenguztavsson.devote.se
Cecilia

Sv: Åh, tack vad go du är!! :) Hur mår du idag? Kram

2012-05-11 @ 19:41:20
URL: http://vagenupp.blogg.se/
anonym

Vem hade du som behandlare och kp på Capio? Har också varit där.

2012-05-11 @ 22:52:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0