Hektiskt schema

Hallå!
Har just avnjutit en god middag utomhus (!!) i kvällssolen. Känner verkligen i hela kroppen är sommaren är här nu och det är så underbart! Har gått i linne hela dagen och nästan svettats, då kan man kalla det varmt.
.
Denna vecka ser ganska hektisk ut och jag vet ärligt talat inte hur jag ska hinna med allt. Tycker ju om att ha saker uppbokade men vill lixom inte känna mig stressad vilket jag gör lite nu. Så här ser schemat för veckan ut:
Tis: Spexrep i skolan hela dagen. Till behandlaren på eftermiddagen. Operan med faster Lena på kvällen.
Ons: Nationellt prov i matte. Vårkonsert i kyrkan samt estetmiddag på kvällen. Kommer vara hemma vid 11.
Tors: Ska träffa en vän jag inte sett på länge.
Fre: Uppsjungning för publik i skolan på kvällen.
Lör- Sön: TILL ELLEN!!!
.
Som ni ser så är det ganska fullt upp, när ska jag hinna plugga?? Men får nog ta och inse att det är detta som kallas livet och man får helt enkelt ta och prioritera saker och ting. Som att leva t.ex.
Är bara så rädd att jag ska "gå in i väggen" som jag gör när jag har mycket för mig. Måste ju också öva på att ta det lugnt. Men det ska nog funka!
.
Nu ska jag snart ta och pallra mig över till grannen och se om hon kommit hem än. Vi ska nämligen hänga ikväll.
So long!


Kommentarer
Josefine

Låter som att du har lika fullt upp som jag den här veckan! Håller med dig om att det känns som att det är så det "borde vara" men nu känns det som lite föör mycket. Jag har också nationellt prov i matte imorrn, har du också i matte B? Är du nervös? Kram<3

2012-05-22 @ 09:42:22
URL: http://Http://svartangel.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0