Klippt

Ååå en helt fantastisk ledig och härlig dag idag. Vaknade tidigt för att bege mig till skolan redan vid åtta. En lektion, projektarbetsinformation inför trean, var gansk onödig att gå på. Efter det som höll på i någon timme gick jag till syster och drack mina näringsdrycker. Längtar så tills jag blir av med dem, även fast jag tycker att de hjälper mig jättebra så längtar jag ju så klart tills jag hamnar på en stabil vikt så att jag kan bara kan äta vanlig mat, men tror inte det är så långt kvar, ska till sjukhuset imorgon så vi får väll se!
Vid tio så hade jag bokat klipptid i centrum och jag var väldigt nervös men nu är det gjort, och jag är jättenöjd! Blev mycket kortare och precis som jag ville ha det! Känner mig nästan lite fin, och det är inte ofta jag säger så kan jag lova.
Efter klippningen bestämde jag mig för att belöningsshoppa lite, eftersom jag faktiskt varit så duktig de här två veckorna utan vård. Jg hittade två linnen för 99 kr styck som fick följa med hem. En ceasarwrapp fick också följa med som lunch som jag nu ska äta. Life is pretty!
Två linnen. jag vet, jättedålig bild men båda går iallafall ner på sidorna,
det gillar jag!
Före klippningen
Efter! Blev så himla nöjd!!


Kommentarer
Josefine

Det blev jätte fint!! Och du kan med all rätt känna dig fin(jätte jätte fin) nu och hela tiden! Kramar

2012-05-03 @ 13:36:37
URL: http://Http://svartangel.devote.se
Cecilia

Superfint!! :)

2012-05-03 @ 16:20:20
URL: http://vagenupp.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0