Ledig

Hej darlings!
Sitter i solen och dricker saft. Den här skoldagen blev absolut inte lång, trist! Fick slänga i mig lunchen för att hinna till skolan. Väl framme fick jag reda på att alla lektioner var inställda för dagen. Som tur var hade jag i alla fall en sånglektion så jag kom inte dit helt i onödan, men hade ju inte direkt behövt stressa..
Längtar tills musikalföreställningarna som min klass håller på med tar slut så att skolan kan dra igång på riktigt. Är verkligen sjukt jobbigt för mig att inte ha någon rutin i vardagen och inte det som jag behöver just nu antar jag. Att inte veta var och när jag kommer äta lunch eller hur lång dag jag har så att jag vet om jag ska ta med mig mellanmålet eller inte är mycket komplicerat och jag kan erkänna att det kommit många tillfällen som jag fått "passa-på-att-hoppa-över-måltiden" tankar men jag är så sjukt stolt över mig själv för att jag inte lyssnat på dem och anpassat mina tider efter schemat. Jag kommer aldrig låta de tankarna styra över mig igen!
Nu sitter jag i alla fall ute i solen som vanligt och funderar på vad jag ska ägna denna eftermiddag åt. Börjar bli för mycket dötid för mig då det inte är så mycket skola, min favorit (inte). Ska i alla fall snart göra i ordning mig ett gott mellanmål, tror det blir hårdmackor med keso och avokado, mums!
See ya! PUSS
Jagoch min älskade fun light. Ignorera min feta arm..


Kommentarer
Josefine

Äter du några lättprodukter som minikeso eller så? Är bara lite nyfiken!

Och vaddå feta arm? Den är tunntunntunn alldeles för tunn vännen! Kram

2012-05-02 @ 18:41:25
URL: http://Http://svartangel.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0