Lugn vila stillhet ro

Så skönt att komma ut till landet, även fast det bara är för två korta dagar. Bara få slappna av och umgås med familjen. Njuta av lugnet och av att vara ledig. Det behöver jag just nu känner jag.
Och att kunna njuta av ledigheten är så uppskattat från min sida. Jag tycker om att ha en aktiv vardag för att sedan kunna njuta extra mycket när man får semester.

Dagen har bestått utav lek med syskonen, promenad ner till vattnet med mammi och nu grillning på kvällen, precis som det ska vara på landet. Har haft så otroligt roligt med mina syskon, var så länge sedan jag umgicks med dem och jag hade nästan glömt hur roligt det är.

Ska fortsätta mysa här med min familj. Köpte med oss en ny glassort, hallon och saltlakrits, som jag tänkte testa ikväll. Hoppas på att den är god!

En bild på stugan på landet, underbart!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0