Med stolta steg

Hallå!
Ville mest kika in och tala om att det gick bra på sjukhuset idag. Fick träffa min läkare från dagsjukvården som tvivlat ganska mycket på att jag skulle klara mig när jag skrev ut mig. Hon sa att jag aldrig skulle klara mig och väntade redan på att jag skulle komma tillbaka i ännu sämre skick. Men det var så skönt att få bevisa för henne och alla andra som inte trott på mig att det går framåt. Självklart blev hon jätteglad och sa att jag såg så mycket piggare ut nu. Tror det har att göra med mitt mående. När jag gick dagvården trivdes jag inte alls, jag mådde inte bra av att vara där. Men nu när jag har börjat skolan har den riktiga Karolina kommit fram allt mer.
I alla fall så blev jag så glad att få visa för alla att jag klarar mig själv och det var ed stolta steg jag gick in på Capio.
Nu myser jag i soffan men känner mig redan rätt trött så tror jag ska gå och lägga mig snart.
God natt på er alla!


Kommentarer
Jossi

Åh vad glad jag blev även denna gång när jag tittade in. Både över svaren men framför allt att du bevisat för din behandlare att du kan. Förlåt, har verkligen missat att ditt namn står uppe i den header :p verkligen inte meningen. Känner mig jätte dum nu. Haha!

Du är så otroligt söt!!

2012-05-15 @ 00:39:32
URL: http://jccs.blogg.se/
Jessica

Å vad härligt! Bra jobbat!!

2012-05-16 @ 16:06:35
URL: http://kessen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0