Min valborgshelg

Heeej sötnosar!
Förlåt för extremt dålig uppdatering. Har haft ganska fullt upp igår och idag att bloggen kommit i kläm. Men som plåster på såren ska jag nu berätta vad jag hade för mig på valborgshelgen samt idag.
Kvällen startade med en middag och efterrätt hemma hos mig med två kompisar. Sedan gick vi fackeltåget till majbrasan och stod där länge och värmde oss och kollade på fyrverkerier. När detta var slut visste vi först inte riktigt vad vi skulle göra. Vi hade två "fester" och välja mellan så vi beslöt oss för att svänga förbi båda. Och där slutar tyvärr historien. Behöver inte säga så mycket mer än att det blev lite för mycket dricka och kvällen är inte så klar. Kommer bara ihåg att jag hade jävligt kul i början men att det spårade ur lite och inte vara fullt lika kul på slutet. Men trots detta är jag så sjukt glad att jag valde att vara social. Det är slut med isolering och ensamhet nu, jag ska ut i världen och leva!
Nåväl, nog snackat. Här får ni min helg i bilder istället! PUSS
Fördrinken
Det blev (som vanligt) chokladfondue till efterrätt
Majbrasan
Fyrverkeri!
En bild på jag idag, hehe


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0