Resa bokad

Gokväll!
Har nu hämtat mig efter mitt lilla snedsteg och intagit ett extra stort kvällsmål för att kompensera för misstaget. Har insett att ett snedsteg inte innebär att man trillar hela vägen tillbaka utan det är bara att ställa sig upp och fortsätta kämpa. Ett snedsteg kan till och med vara bra, för det får en att riktigt vakna upp och se sina svagheter och lära sig något av det. Så istället för att deppa ihop totalt och känna mig värdelös så ställer jag mig upp igen och fortsätta i rätt riktning.
Nu sitter jag och kollar på bilder från Zakynthos i Grekland. Jag och mina bästa vänner har nämligen bokat resa dit i sommar, ska bli så himla underbart! Bara sola, bada och festa. Trodde aldrig det skulle bli av men nu äntligen har vi bokat. Har bestämt mig för att det ska bli min friskhetsresa. Det är i augusti och då ska jag vara frisk. Kanske är lite väl optimistisk men jag tror faktiskt att jag kommer greja det. Under den resan vill jag inte ha några som helst problem med maten, jag vill inte hålla på och tänka på vad och när jag ska äta utan bara leva livet. Detta är verkligen en morot just nu. Jag älskar att resa och särskilt med dem man gillar allra bäst!
Laganas, Zakynthos, Grekland
Vårat hotell, fint va!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0