Snedsteg

Fan. Idag hände en grej. En grej som nästan fick mig att känna att jag är tillbaka på ruta ett igen. Vill att detta ska vara en peppande blogg men ingen är tydligen felfri. Jag skulle ljuga om jag inte skrev att det blev fel, för det blev det. Ingen stor sak men det var en stor sak för ätstörningen. Minsta lilla sak tar den åt sig och skrattar hånfullt mig i ansiktet. Jag som har kommit så långt, detta får inte hända nu.
Ringde till mamma och grät efter det hände. Hon sa verkligen en bra sak och det var att det inte gör något. Det var ett litet snedsteg och så länge det inte blir en vana så är det okej. Bara att ta nya tag och kämpa så felfritt som jag hittills har gjort. Det gjorde mig på bättre humör. Ändå kan jag inte låta bli att hata mig själv för vad jag gjorde.


Kommentarer
Josefine

Vad var det som hände vännen? Och i vilket fall som helst håller jag med dig mamma, bara du inte låter det bli en vana så är det okej. Fortsätt kämpa!<3

2012-05-03 @ 17:01:57
URL: http://Http://svartangel.devote.se
isa

gumman! snedsteg är okej, har gjort 1000 själv men ta lärdom av det och ta nya tag. ta revanch!!

SVAR: jag har inte shoppat nått än, ska göra det i helgen tror jag ;) KRAM!

2012-05-03 @ 18:08:30
URL: http://cookiedough.spotlife.se
anonym

Vilken behandling går du i?

2012-05-03 @ 18:48:19
Saga

Heartkiddo <3 Plocka upp dina skärvor, limma ihop och gå vidare. Jag kan rabbla hundra klyschor och bara skriva, vad fan bruden; Du är starkare än du någonsin anar.

2012-05-03 @ 21:39:49
URL: http://skavsnigels.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0