Sommarfrulle

Somnade tidigt igår kväll men har sovit otroligt jobbigt inatt. Drömt mardrömmar och kallsvettats om vartannat.. Vet inte vad det beror på? Var väldigt länge sen jag sov så illa. Men har försökt trappa ner på mina sömntabletter så kan ju vara det. När jag vaknade var jag i alla fall inte direkt utvilad om man säger så.

Startade i alla fall dagen med en riktig sommarfrukost som ni ser nedan. Denna bestod av vaniljyoghurt med en skivad banan och jordgubbar, macka med philadelphiaost och jordgubbar samt jordgubbsjuice. Mycket jordgubbar här! Som förhoppningsvis kan hålla mig pigg och glad idag trots en dålig natts sömn.

Nu ska jag snart ta och pallra mig bort till skolan. Tror jag tar en promenad idag i det fina vädret. Är nämligen inte alls långt till min skola.
Ha en fin dag allesammans! LOVE



Kommentarer
Cecilia

Härlig start på dagen med en sommarfrulle i magen!! :)



Ha en finfin dag tjejen. Kraam

2012-05-21 @ 10:12:28
URL: http://vagenupp.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0