Tidsinställt

Varför kunde jag inte bara vara nöjd med mig själv som jag var? Var jag tvungen att bli "perfekt"? Varför lät jag det gå över styr? Tusen frågor men inga svar. Jag vet inte varför det blev som det blev, ingen aning verkligen. Hoppas få reda på det snart för då skulle en sten falla på plats.
Jag var ju verkligen inte den som brydde sig om utseendet eller om att vara smal, och är inte än idag. Det är så mer komplicerat än så. Det handlar om något missnöje med mig själv, en önskan om att vara perfekt. Jag dög inte som jag var. Men varför, VARFÖR lät jag anorexin ta över mig??
2 bilder på mig som frisk och fri! Varför ska detta vara så skrämmande?


Kommentarer
sofia

Du kommer att bli frisk och fri igen! Du är super vacker på bilderna, söt som en docka :)

kram

2012-05-12 @ 00:33:15
URL: http://coconat.blogg.se/
mathilda

åhåhåh vad fin. du är verkligen jättevacker, om du bara kunde förstå det!!!

2012-05-12 @ 09:01:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0