Torsdag

Oj vad man var inaktiv här då, inte bra!
Har haft fullt upp. Kvällen igår var hur trevlig som helst, och även dagen för den delen. Efter vårkonsert i kyrkan blev det middag för alla esteter i skolans matsal och slutligen spex för treorna, mycket lyckat! Jag kom hem vid elva tiden och då hoppade jag i säng direkt. Dock tog det ett ganska bra tag tills jag somnade eftersom jag var så uppe i varv.
En till bra sak som hände igår var att jag fick ett samtal från Capios öppenvård. De kunde erbjuda mig en plats 15 juni, äntligen. Blev mycket glad eftersom att jag känner att jag behöver extra stöd för jobbiga tankar och så. För er som inte vet så innebär det att åka in till Sollentuna en gång i veckan för samtalsterapi och stöd. Kommer bli jättebra! Som jag sa tidigare så blev jag ju först inte erbjuden öppenvård när jag skrev ut mig från dagsjukvården. De trodde inte att jag skulle klara allt ansvar man måste ha för att gå öppenvård. Men efter ett möte på sjukhuset då läkaren fick se att det gick så bra för mig så skickade hon direkt en remiss till öppenvården. Fatta hur glad jag blev! Detta hade jag aldrig trott för några månader sedan, att jag skulle klara mig själv. Förstår ni vilken härlig känsla det är?!
Idag kommer jag för hoppningsvis hem tidigt efter skolan. Känner verkligen att jag behöver vila efter en mycket hektisk vecka med farande fram och tillbaka. Vi hörs när jag kommer hem!
LOVE
Sååå snygg


Kommentarer
Anonym

Aa okej. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra, jag får välja mellan 2 glassar eller 2 näringsdrycker. Men det kanske är bäst att ta näringsdrycker så att jag inte blir så "rädd" för glassen sedan. :)

2012-05-24 @ 15:13:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0