God morgon världen!

Idag väntar en lång dag i skolan men jag känner mig för en gångs skull utvilad. Sov ju 4 timmar mitt på dagen igår och sedan somnade jag i hyfsad tid igår kväll och vaknade till och med av mig själv i morse. Underbart att känna att man är utvilad och pigg inför en ny dag!

Jag har försökt ladda upp bilderna från Värmland, men min dator vägrar samarbeta så hittills har det inte funkat. Vill ju så gärna visa er bilder men så länge får ni nöja er med lite bilder här och var. Nedan är en bild på den fina frisyren Ellen gjorde på mig, visst är hon duktig?!

Har lite bloggtorka just nu känner jag. Funderar på att göra sån där ny rubrik för varje dag som endel kör med, låter det som en bra id'e? Eller har ni andra förslag på vad jag ska skriva om? Något önskemål? Snälla, kom med förslag!
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0