Dan före dan

Har precis kommit hem från dansen och ligger i sängen och äter fruktsallad. Var roligt på dansen idag, längtar redan till nästa vecka. Dans är bannemej något av det bästa i hela världen.

Imorgon fyller jag år. Som jag nämnt så gillar jag inte min födelsedag så värst mycket men ska i alla fall bli mysigt att familjen kommer in på morgonen med paket och sjunger. Så lite kul ska det bli i alla fall. Får se va jag får i födelsedagspresent. Har sagt till mamma att jag inte önskar mig någonting men tror hon har köpt ändå. Så det blir en total överraskning.

Nu är fruktsalladen uppäten, så nu ska jag gå och göra i ordning mig för att sedan nanna kudden. God natt sötisar!



Kommentarer
hj

Hej! Stort grattis i förväg. Önksar dig en fantastisk dag och hoppas du blir firad ordentligt. Tänk nu att detta är din dag, och DU ska få leva loppan:)
Har bara en liten fråga också angående kvällsmål efter träning. Som igår efter dansen. Äter du fruktsallad eller något mer, eller räcker det? Stor kram

2012-09-28 @ 06:38:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0