Födelsedagsfirande hos farmor

Hallåå!
 
Har mest slappat idag, det hör ju söndagar till. Pillat lite på projektarbetet. Jag är urusel på att komma igång men när jag väl börjat jobbar jag på som bara den. Hann dock inte komma igång idag, satt mest och gjorde andra saker. Det där med fokus är inte min starkaste sida men jag jobbar på det.
 
Jag och syster ställde oss just och bakade muffins. Morots- och valnötsmuffins med philadelphia glasyr. Vi ska nämligen alldeles snart trippa bort mot farmor för födelsedagsfirande eftersom hon fyller år imorgon. Och i brist på present tänkte vi att ett par muffins funkar väll helt okej? Så det blev att slämga ihop farmors favoritmuffins. Perfekta presenten om man inte hunnit fixa något annat. Och goda blev dom, har inte fått smaka på någon än men jag slickade bunken noga, tihi! 
Goda och fina muffins, eller vad tycker ni?
 

Börjar få lite söndagsångest eller vad det nu kallas. Brukar aldrig ha det eftersom jag alltid ser fram emot en ny vecka, men denna vecka ser jag inte fram emot. Har ingen alls lust att gå till skolan och träffa alla i klassen. Vill bara vara hemma med min familj just nu. Men men, man får bara bita i det sura äpplet och gå ändå. Och sen vet jag ju att det kommer bli bättre.
 
Nu ska vi bege oss mot farmor med muffinsen och ett glatt humör, PUSS
2 halvtaskiga bilder på mig idag.


Kommentarer
Maja

Ha det jättemysigt hos din farmor, och jag tror säkert att muffinsarna kommer att uppskattas! :D
Du är så fin tjejen, det ska du veta! Hoppas verkligen att det ordnar sig med dina kompisar också... <3
Sv: Vad kul! Några i 3an förra året skrev ett musikalmanus baserat på Disney-figurer och Disney-låtar, så jag tror säkert att ditt kommer bli hur bra som helst!
Kram <3

2012-09-09 @ 16:18:29
URL: http://cuilenya.blogg.se
Cecilia

Du är verkligen supersöt!!

2012-09-09 @ 17:55:54
URL: http://Vagenupp.blogg.se
Marre

Karro, fy satan vad söt du är!

2012-09-09 @ 18:57:36
URL: http://marleneottosson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0