Höstkväll

GO KVÄLL!
 
Det märks att hösten kommit. Mörkret börjar falla redan vid eftermiddagen och det är regnigt och ruggigt ute. Men jag gillar det. Sitter vid köksbordet med en kopp te. Framför mig ligger högar av böcker om manusförfattning. Pluggade inte något på hela dagen så när mamma kom hem lackade hon lite (förståeligt) och vi satte oss och gjorde upp en plan för hur projektarbetet ska se ut. Känns skönt att äntligen ha en struktur. Så som straff för att jag inte gjort något på dagen så får jag sitta hela kvällen nu. Saga tjatar om att vi ska dra ut men känns inte så aktuellt tyvärr. Hade varit roligt men i kväll går plugget först. 
Mysigt med höst, eller vad tycker ni?
 
Var hos min psykolog på Capio idag också. Lika behövligt som vanligt. Hade visst gått hos henne 8 ggr nu så idag var det dags för en utvärdering om hur jag utvecklats. Hon tog fram målen vi satt upp för mig innan sommaren och jag blev så stolt när jag såg hur mycket av dessa jag uppnått. På de allra flesta områdena hade jag gjort en stor förbättring på bara några veckor. Det har gått så snabbt nu på senaste tiden. Kan inte fatta att jag faktiskt var inlagd på en slutenvårdsavdelning för ätstörningar för bara ett halvår sedan, känns så långt borta idag. 
 
Nä nu ropar mamma att jag ska stänga av datan och plugga istället. Bäst att sluta! Puss
 


Kommentarer
frejsi

fyfan va du är bra och stark bästa <3

2012-09-27 @ 16:50:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0