Måndag

Lång dag i skolan idag. Började med en hemsk natts sömn. Sov väldigt oroligt och vid fem tiden vaknade jag av otroliga magsmärtor som inte gav sig så jag var tvungen att springa till toan och spy lite. Inte roligt. Men efter det släppte illamåendet tur nog. Undrar om det var något jag ätit för helt plötsligt var det bara borta. Orkade till och med pallra mig iväg till skolan när klockan ringde.

Nä vad äcklig information det blev nu känner jag. I alla fall så hade vi kör och efter det en alldeles för lång håla. Men jag, Saga och Rebecca slösade tiden med att gå till centrum och äta lunch där, sushi!, och sedan slöa runt där ett tag. Mysigt!
Sen hade vi en lång teaterlektion som var ganska rolig. Så allt som allt var det en riktigt rolig dag.

Bild från i helgen. Jag och Ellen hade picknick på en brygga.



Kommentarer
Hanna

Du är så himla söt! ville bara tala om det!
kram!

2012-09-03 @ 18:44:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0