Tisdagsbabbel

Tjo!

Dagen har varit bra. Uppsatsen gick helt okej antar jag men hann inte riktigt klart så ska få skriva på fredag också.

På eftermiddagen hade vi dans (vilket fortfarande väll är sådär) och efter det gick jag och Rebecca och fikade scones och kollade på kläder man kan tänkas ha på sig på fredag. Fyller nämligen år då! Herre gud, redan 19. Tycker egentligen inte så mycket om min födelsedag, vet inte vad det är men tycker det är mycket roligare när andra fyller år. Men ska ändå försöka göra denna födelsedagen kul. Har bjudit hem några nära vänner på tårta och sen tänkte vi dra ut så det kommer nog bli toppen!

Ska träffa Saga lite senare men först blir det plugg (får se vad mamma har skrivit upp på mitt pluggschema idag, haha).
Puss och kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0