YOLO

Hej darlings!

Nu sitter jag på tåget hem efter att ha lämnat av Ellen vid centralen. Har haft bästa helgen på länge, helt klart! Helt sinnes vad vi har haft roligt.

Igår kväll lagade jag och Ellen trerätters till familjen. Rebecca kom också och sällskapade. Efter en enormt god middag (visar bilder senare) begav vi oss in till stan för party. Började på Treat med några shots och efter det vinglade vi vidare till wookhouse och Entourage. På nåt sätt kom lilla Ellen in och vi hade en grym kväll. Träffade på några gamla vänner och sprang runt på stan och flummade hela natten. Däckade i soffan när vi kom hem vid 4 tiden och sen sov vi länge imorse.

Idag har vi mest bara myst hemma. Hade picknick på en brygga och Ellen fick övningsköra lite. Men tiden gick för fort och nu har jag redan lämnat av henne. Har haft det helt underbart och längtar redan tills jag ska komma till henne. YOLO

Några bilder från igår kväll



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0