Jordgubbsstrumpor

God morgon! Eller har ju varit vaken ett tag men ändå..
Min sista heldag på dagvården idag, imorgon går jag halva dagen och sen blir det utskrivningssamtal och på fredag börjar jag skolan! Åh är så glad men det viktigaste är att jag ska fixa det den här gången. Saknar skolan och alla kompisar där.
Idag ska vi ha s.k bodytalk, det kommer en tjej som varit sjuk i anorexi men nu är frisk och berättar om sin resa, det ska bli väldigt intressant.
Nu har jag inte så mycket mer att skriva, dagarna är lixom väldigt lika varandra och bara rullar på, men när jag kommer hem ikväll blir det ett långt och ordentligt inlägg!
PUSS

Ps. Fina strumpisar jag har på mig idag va?



Kommentarer
Cecilia

Sv: Jag kan förstå att det är skönt att inte få se siffrorna :) Men när kommer du få veta din vikt?

Jag har faktiskt inte satt upp någon målvikt för tillfället. Men strävar efter den vikt som jag hade innan jag blev sjuk. :) Men det är en bra bit dit, men någonstans måste man börja :)



Kram!

2012-04-18 @ 17:48:42
URL: http://vagenupp.blogg.aw


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0